Wystartowaliśmy! Oficjalnie, z szampanem, balonami, uściskami dłoni i klepaniem plecków. Rzecz jasna z obowiązkowym zwiedzaniem. I oczywista oczywistość, ze wszystkimi ważnymi osobistościami.

Z najbliższego otoczenia był to cały skład biurowy. Pracownicy, wspólnicy oraz osoby, z którymi współpracujemy. To z nimi na co dzień walczymy z finansową rzeczywistością naszych biurowych gości – Klientów.

Gdy przeciągniemy promień odległości od naszej lokalizacji do 50 kilometrów, i sprawdzimy obecność na otwarciu, to dojdzie nam trzech najważniejszych dyrektorów z regionu. Police i Stargard, reprezentowane przez wielokrotnych członków MDRT®, stawiły się na wezwanie.

Jednak największym zaszczytem była możliwość ugoszczenia w książęcym mieście Szczecin reprezentanta warszawskiej centrali – Prezesa Piotra Głowskiego, który odpowiedzialny jest za wielkość sprzedaży całej sieci Aviva.

Warto wspomnieć tu również o upominkach jakimi zostałem obdarowany na rzecz nowego biura. I nie mam tu na myśli tych paczek, które zawierają treść z wysokim oprocentowaniem. Chodzi o wspaniały prezent, doskonale spersonalizowany i mam wrażenie, że wybrany idealnie dla mnie – wielki zegar słoneczny z mosiądzu z kompasem.

Były również przemówienia – moje oraz Prezesa. W swoim opowiadałem o drodze, którą przeszedłem, i którą nadal, już od 10 lat, podążam. Od bycia młodszym doradcą do stania się biegłym specjalistą. Od słabego agenta do najlepszego w Polsce dyrektora w dziale ubezpieczeń życiowych. Od małolata, bez pomysłu na siebie, do reprezentanta Polski na arenie międzynarodowej. O trudach, z jakimi mierzyłem się, wybierając nieruchomość, mającą stać się bardzo ważnym punktem na mapie finansowej naszego kraju. O całym procesie dostosowywania jej, tak, aby spełniała wymogi XXI-wiecznego doradztwa. Siedziby DORADCY XXI WIEKU! Z kolei Prezes opowiedział inspirującą historię na temat ważności innowacji w naszej codziennej pracy, przewidując trendy przyszłości i różnice w postrzeganiu świata przez kolejne pokolenia Polaków, ze szczególnym naciskiem na generację wchodzącą właśnie w dorosłość.

Po części formalnej mieliśmy okazję porozmawiać, racząc się polskimi specjałami, w jednej z restauracji zlokalizowanych przy placu Orła Białego. Dla ludzi z branży to zawsze okazja do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń na tematy finansowe oraz doradztwa. Jest to też pretekst do rozmów na temat dobrych praktyk, sytuacji rynkowej i tak zwanych smaczków z dziedziny obsługi Klienta – sekretnego składnika, który dokładamy do każdej czynności, aby na końcu otrzymać dużo wyższą, profesjonalną jakość.

W tym miejscu warto opowiedzieć, co tak naprawdę robimy dla naszych Klientów. Zacznijmy od tego, że filozofią Kancelarii od zawsze było działanie w taki sposób, aby osoby korzystające z naszych usług mogły załatwić jak najwięcej spraw w jednym miejscu, oszczędzając przy tym czas. Jak mawiał Benjamin Franklin: „Czas to pieniądz”. W treści „misji” sformułowanej przeze mnie 6 lat temu, do dzisiaj nic się nie zmieniło. Wizja stworzenia centrum finansowego ze wszystkimi możliwymi usługami ziszcza się na naszych oczach.

Czego w takim razie Jan Kowalski może szukać, przekraczając próg domu przy ulicy Szerokiej 48/2 w Szczecinie? Najłatwiej będzie wypunktować:

  1. Ubezpieczy od A do Z swój MAJĄTEK. To do czego pracą swoich rąk i swojego rozumu doszedł, wydając ciężko zarobione pieniądze. Będzie to obowiązkowa odpowiedzialność cywilna AUTA (z możliwością rozszerzenia o około 15 opcji), ubezpieczenie MIESZKANIA lub DOMU (w bardzo szerokim zakresie, na kwoty odpowiadające rzeczywistym potrzebom i odszkodowaniami pozwalającymi kupić nową nieruchomość), bądź ubezpieczenie FIRMY.
  2. Zabezpieczy swoją sytuację podczas POBYTÓW ZAGRANICZNYCH. Na całym świecie otrzyma zwrot za koszty leczenia, nawet w przypadku chorób przewlekłych. Ochronę rozszerzymy o wykonywanie ciężkiej pracy fizycznej, ataki terrorystyczne i działania wojenne czy uprawianie sportów ekstremalnych. Wszystko personalizowane według potrzeb.
  3. Ubezpieczy siebie jako OSOBĘ. Nikt nie jest niezniszczalny i nie ma „gwarancji na życie”. Dlatego zapewnienie sobie odszkodowań z tytułu NIEZDOLNOŚCI DO PRACY, POWAŻNYCH CHORÓB i KALECTW powstałych wskutek wypadków, to dzisiaj nie fanaberia, a konieczność. Poza tym świadczenia codzienne typu rekompensata finansowa za wszelkie WYPADKI i HOSPITALIZACJE. Wszystko to wsparte PRYWATNYM LECZENIEM na koszt ubezpieczyciela, prywatnymi wizytami u lekarzy, zabiegami, operacjami i zwrotami za zakupy z aptek. Po wszystkim prywatna REHABILITACJA.
  4. Zabezpieczy swoją RODZINĘ oraz bliskich, i na to dajemy GWARANCJĘ. Okazuje się, że nie wiadomo czy Jan Kowalski będzie miał wypadek czy zachoruje. Może okazać się, że będzie tym szczęściarzem, który bez szwanku dożyje sędziwego wieku. Ale, ale. Z pewnością jest śmiertelny. Każdego tygodnia TWORZYMY KAPITAŁ opiewający na miliony w sumach ubezpieczenia z tytułu zgonu naszych Klientów.
  5. Otrzyma doradztwo i gotowe rozwiązania problemów o naturze prawnej, a dotyczących działu spadku i darowizny. PLAN SUKCESJI, czyli przekazanie bliskim majątku po swojej śmierci, to połączenie instrumentów prawnych jak testament, umowa spółki czy nawet forma prawna prowadzenia swojej działalności gospodarczej oraz instrumenty finansowe w postaci polis ubezpieczeniowych z odpowiednimi zapisami w warunkach ogólnych, a także specjalnymi obostrzeniami gwarantującymi, że plan się ziści.
  6. Dostanie doradztwo i OBSŁUGĘ KSIĘGOWĄ oraz pomoc w założeniu firmy. Weźmiemy na siebie również całość kontaktów z instytucjami państwowymi – Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz rozliczenie przychodów z zagranicy. CENOWO BIJEMY KONKURENCJĘ NA GŁOWĘ, a możemy sobie na to pozwolić właśnie dzięki temu, że łączymy wiele usług finansowych pod jednym szyldem.
  7. Pomożemy również otrzymać finansowanie w postaci KREDTYTU HIPOTECZNEGO.

Nie sposób wymienić wszystkich usług, jakie świadczymy. Najczęściej jest to któryś z powyższych, choć bywają również niestandardowe tematy. Chciałbym doprowadzić do sytuacji, w której, jeżeli przyjdzie Ci do głowy pomysł, na którego rozwiązaniem są pieniądze – aby pierwszą myślą było: „Zadzwonię do Skotnickiego, on mi pomoże”.

Największą wartością jest zaufanie naszych Klientów. To dzięki nim jesteśmy liderem na rynku lokalnym i to dzięki nim jesteśmy widoczni na finansowej mapie Polski. Nasi kontrahenci mają pewność, że to, co im proponujemy, to w każdym przypadku mistrzostwo świata. Zwiększamy ich świadomość każdego dnia. Dzięki temu stają się bardziej odpowiedzialni. Podejmują lepsze decyzje. My pomagamy im je podjąć.

Udostępnij artykuł

Jeśli artykuł Ci się podoba udostępnij go proszę!