Wystartowaliśmy! Oficjalnie, z szampanem, balonami, uściskami dłoni i klepaniem plecków. Rzecz jasna z obowiązkowym zwiedzaniem. I oczywista oczywistość, ze wszystkimi ważnymi osobistościami.
Z najbliższego otoczenia był to cały skład biurowy. Pracownicy, wspólnicy oraz osoby, z którymi współpracujemy. To z nimi na co dzień walczymy z finansową rzeczywistością naszych biurowych gości – Klientów.
Gdy przeciągniemy promień odległości od naszej lokalizacji do 50 kilometrów, i sprawdzimy obecność na otwarciu, to dojdzie nam trzech najważniejszych dyrektorów z regionu. Police i Stargard, reprezentowane przez wielokrotnych członków MDRT®, stawiły się na wezwanie.
Jednak największym zaszczytem była możliwość ugoszczenia w książęcym mieście Szczecin reprezentanta warszawskiej centrali – Prezesa Piotra Głowskiego, który odpowiedzialny jest za wielkość sprzedaży całej sieci Aviva.
Warto wspomnieć tu również o upominkach jakimi zostałem obdarowany na rzecz nowego biura. I nie mam tu na myśli tych paczek, które zawierają treść z wysokim oprocentowaniem. Chodzi o wspaniały prezent, doskonale spersonalizowany i mam wrażenie, że wybrany idealnie dla mnie – wielki zegar słoneczny z mosiądzu z kompasem.
Były również przemówienia – moje oraz Prezesa. W swoim opowiadałem o drodze, którą przeszedłem, i którą nadal, już od 10 lat, podążam. Od bycia młodszym doradcą do stania się biegłym specjalistą. Od słabego agenta do najlepszego w Polsce dyrektora w dziale ubezpieczeń życiowych. Od małolata, bez pomysłu na siebie, do reprezentanta Polski na arenie międzynarodowej. O trudach, z jakimi mierzyłem się, wybierając nieruchomość, mającą stać się bardzo ważnym punktem na mapie finansowej naszego kraju. O całym procesie dostosowywania jej, tak, aby spełniała wymogi XXI-wiecznego doradztwa. Siedziby DORADCY XXI WIEKU! Z kolei Prezes opowiedział inspirującą historię na temat ważności innowacji w naszej codziennej pracy, przewidując trendy przyszłości i różnice w postrzeganiu świata przez kolejne pokolenia Polaków, ze szczególnym naciskiem na generację wchodzącą właśnie w dorosłość.
Po części formalnej mieliśmy okazję porozmawiać, racząc się polskimi specjałami, w jednej z restauracji zlokalizowanych przy placu Orła Białego. Dla ludzi z branży to zawsze okazja do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń na tematy finansowe oraz doradztwa. Jest to też pretekst do rozmów na temat dobrych praktyk, sytuacji rynkowej i tak zwanych smaczków z dziedziny obsługi Klienta – sekretnego składnika, który dokładamy do każdej czynności, aby na końcu otrzymać dużo wyższą, profesjonalną jakość.
W tym miejscu warto opowiedzieć, co tak naprawdę robimy dla naszych Klientów. Zacznijmy od tego, że filozofią Kancelarii od zawsze było działanie w taki sposób, aby osoby korzystające z naszych usług mogły załatwić jak najwięcej spraw w jednym miejscu, oszczędzając przy tym czas. Jak mawiał Benjamin Franklin: „Czas to pieniądz”. W treści „misji” sformułowanej przeze mnie 6 lat temu, do dzisiaj nic się nie zmieniło. Wizja stworzenia centrum finansowego ze wszystkimi możliwymi usługami ziszcza się na naszych oczach.
Czego w takim razie Jan Kowalski może szukać, przekraczając próg domu przy ulicy Szerokiej 48/2 w Szczecinie? Najłatwiej będzie wypunktować:
- Ubezpieczy od A do Z swój MAJĄTEK. To do czego pracą swoich rąk i swojego rozumu doszedł, wydając ciężko zarobione pieniądze. Będzie to obowiązkowa odpowiedzialność cywilna AUTA (z możliwością rozszerzenia o około 15 opcji), ubezpieczenie MIESZKANIA lub DOMU (w bardzo szerokim zakresie, na kwoty odpowiadające rzeczywistym potrzebom i odszkodowaniami pozwalającymi kupić nową nieruchomość), bądź ubezpieczenie FIRMY.
- Zabezpieczy swoją sytuację podczas POBYTÓW ZAGRANICZNYCH. Na całym świecie otrzyma zwrot za koszty leczenia, nawet w przypadku chorób przewlekłych. Ochronę rozszerzymy o wykonywanie ciężkiej pracy fizycznej, ataki terrorystyczne i działania wojenne czy uprawianie sportów ekstremalnych. Wszystko personalizowane według potrzeb.
- Ubezpieczy siebie jako OSOBĘ. Nikt nie jest niezniszczalny i nie ma „gwarancji na życie”. Dlatego zapewnienie sobie odszkodowań z tytułu NIEZDOLNOŚCI DO PRACY, POWAŻNYCH CHORÓB i KALECTW powstałych wskutek wypadków, to dzisiaj nie fanaberia, a konieczność. Poza tym świadczenia codzienne typu rekompensata finansowa za wszelkie WYPADKI i HOSPITALIZACJE. Wszystko to wsparte PRYWATNYM LECZENIEM na koszt ubezpieczyciela, prywatnymi wizytami u lekarzy, zabiegami, operacjami i zwrotami za zakupy z aptek. Po wszystkim prywatna REHABILITACJA.
- Zabezpieczy swoją RODZINĘ oraz bliskich, i na to dajemy GWARANCJĘ. Okazuje się, że nie wiadomo czy Jan Kowalski będzie miał wypadek czy zachoruje. Może okazać się, że będzie tym szczęściarzem, który bez szwanku dożyje sędziwego wieku. Ale, ale. Z pewnością jest śmiertelny. Każdego tygodnia TWORZYMY KAPITAŁ opiewający na miliony w sumach ubezpieczenia z tytułu zgonu naszych Klientów.
- Otrzyma doradztwo i gotowe rozwiązania problemów o naturze prawnej, a dotyczących działu spadku i darowizny. PLAN SUKCESJI, czyli przekazanie bliskim majątku po swojej śmierci, to połączenie instrumentów prawnych jak testament, umowa spółki czy nawet forma prawna prowadzenia swojej działalności gospodarczej oraz instrumenty finansowe w postaci polis ubezpieczeniowych z odpowiednimi zapisami w warunkach ogólnych, a także specjalnymi obostrzeniami gwarantującymi, że plan się ziści.
- Dostanie doradztwo i OBSŁUGĘ KSIĘGOWĄ oraz pomoc w założeniu firmy. Weźmiemy na siebie również całość kontaktów z instytucjami państwowymi – Urzędem Skarbowym oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz rozliczenie przychodów z zagranicy. CENOWO BIJEMY KONKURENCJĘ NA GŁOWĘ, a możemy sobie na to pozwolić właśnie dzięki temu, że łączymy wiele usług finansowych pod jednym szyldem.
- Pomożemy również otrzymać finansowanie w postaci KREDTYTU HIPOTECZNEGO.
Nie sposób wymienić wszystkich usług, jakie świadczymy. Najczęściej jest to któryś z powyższych, choć bywają również niestandardowe tematy. Chciałbym doprowadzić do sytuacji, w której, jeżeli przyjdzie Ci do głowy pomysł, na którego rozwiązaniem są pieniądze – aby pierwszą myślą było: „Zadzwonię do Skotnickiego, on mi pomoże”.
Największą wartością jest zaufanie naszych Klientów. To dzięki nim jesteśmy liderem na rynku lokalnym i to dzięki nim jesteśmy widoczni na finansowej mapie Polski. Nasi kontrahenci mają pewność, że to, co im proponujemy, to w każdym przypadku mistrzostwo świata. Zwiększamy ich świadomość każdego dnia. Dzięki temu stają się bardziej odpowiedzialni. Podejmują lepsze decyzje. My pomagamy im je podjąć.